• votre guichet unique pour du plaisir non-stop

Boutique en ligne
Action # H10916

2025 Honda Pioneer 700-4P DLX

Prix $22,479 CAD
$21,479.00 La vente se termine le 31 décembre, 2025
Tout compris, il suffit d'ajouter la TPS.
Aperçu

Honda Pioneer 700-4P DLX Côte à Côte

The Honda Pioneer 700-4 Dlx is a serious overachiever when it comes to putting in a hard day’s work – or a day of even harder play. When you want performance in a 4-seater side-by-side, the Pioneer 700-4 Dlx delivers impressive torque, capacity, and comfort.

Caractéristiques
Modèle
Pioneer
Nom de catégorie
Côte à côtes
Année
2025
Type de vente
Nouveau
Manufacturier
Honda
Vin
1HFVE02J5S4000378
Couleur
GREEN
Classer
X
Nom de code
COTE À COTE
Code modèle
SXS7M4DS
État du titre
CLEAN
Condition unitaire
EXCELLENT
Pneus
De face: 25 x 8 - 12 Arrière: 25 x 10 - 12
Largeur
1,522 mm (60 in)
Freins
De face: Deux disques de 170~ mm Arrière: Disque simple 200 mm
Couleur
Vert Forêt-Noire
Hauteur
1,970 mm (77.6 in)
Longueur
2,912 mm (114.6 in)
garantie
12 mois, kilométrage illimité, garantie librement transférable; couverture étendue disponible avec Honda Plus
Empattement
1,951 mm (76.8 in)
Code modèle
SXS7M4DS
Poids à vide
654 kg (1,442 lb) y compris les liquides requis et le réservoir plein d'essence - prêt à rouler
Type de moteur
Monocylindre monté longitudinalement refroidi par liquide
Transmission finale
2WD, 4WD et 4WD avec blocage de différentiel
Train de soupapes
OHV, 4 soupapes par cylindre
Capacité des lits
454 kg (1,000 lb)
Déplacement
675 cc
Transmission
De type automobile avec convertisseur de couple hydraulique, trois vitesses avant et une marche arrière. Équipé de l'AT/Modes MT et palettes de changement de vitesse.
Ennuyer & Accident vasculaire cérébral
102 mm x 82.6 mm
Capacité de carburant
30 litres, dont 4,5 litres de réserve
Livraison de carburant
Injection électronique PGM-FI avec corps de papillon de 40 mm
Direction assistée
Direction assistée électrique (EPS)
Suspension arrière
Indépendant à double triangulation; 230 mm (9.1 in) Voyage
Capacité de remorquage
680 kg (1,500 lb)
Suspension frontale
Indépendant à double triangulation; 200 mm (7.9 in) Voyage
Garde au sol
265 mm (10.4 in)
Ratio de compression
9.2:1
caractéristiques supplémentaires

Banquette profilée

L'un des éléments les plus utilisés du Pioneer 700 est la banquette elle-même. Nous l'avons donc dotée d'un revêtement durable, capable de résister aux fréquentes entrées et sorties des passagers, sans parler des intempéries.

Volant inclinable

New for this year, the tilt feature has been added to the steering wheel, making getting in and out a lot easier, especially if you’re taller or wearing bulky clothes. The new instrument pod tilts with the wheel, too.

Affichage des instruments

Our instrument display features an LCD screen that’s twice the size of the previous generation's unit, with large text so it’s easy to read. Additionally, features include a Trip B function as well as a battery-voltage display and a tachometer display. The whole unit tilts along with our tilt wheel, too, while the background colour makes visibility easy even in direct sunlight.

Lumières de lit et prise 12 volts

Work or fun doesn’t wait until the sun comes up or stop when the sun goes down—that’s why we’ve equipped the Pioneer 700 with a pair of lights that illuminate the cargo bed. There is also a second 12-volt outlet located in the bed area for more convenience and flexibility to run accessories like an air compressor, 110-volt inverter, work light, and more.

Pré-câblé pour les accessoires

Want to add powered accessories like lights, a winch, or more? We’ve made it easy with a wiring harness, along with a dash that features blanks for your switches front and center. Our optional accessory bus bar gives you even more possibilities.

Portes à double loquet

Knowing you’re driving a side-by-side built with safety in mind makes the adventure that much more fun. Our hard doors feature a double latching system designed after our autos. They work together with our roll-up side nets, helping to keep the elements outside and you secure inside.

Lit inclinable

With the cargo bed’s large capacity and durable construction, we’ve made hauling heavy loads easy. So it makes sense that we’d make dumping the load easy, too. Thanks to the smartly-designed hydraulic assist strut, you can tilt the bed and dump the cargo, even with one person.

Sièges Quickflip®

La polyvalence est la caractéristique principale du Pioneer 700 et rien ne l'illustre mieux que notre système de sièges QuickFlip®, une exclusivité dans l'industrie. Passez du mode 2 personnes avec un chargement complet et la fonctionnalité du lit basculant, au mode 3 personnes, puis au mode 4 personnes. Les sièges sont à plat dans le lit et se relèvent en un instant quand vous en avez besoin.

moteur & transmission

Honda Pioneer 700 4P DLX 2025 AT/Mode MT et palettes de changement de vitesse

Avec le Honda Pioneer 700, vous pouvez laisser la transmission automatique passer les vitesses pour vous, ou vous pouvez prendre les choses en main et choisir vous-même la vitesse que vous voulez grâce aux palettes de changement de vitesse montées sur la colonne de direction, et même passer de la transmission automatique à la transmission manuelle (AT to MT) à la volée!

Honda Pioneer 700 4P DLX 2025 Transmission automatique Honda

A vehicle this versatile demands a transmission that’s ready for anything. With a heavy-duty torque converter and three hydraulic clutches, you get smooth shifts, a steady stream of power, and engine braking. Meanwhile, the two-stage shift map further optimizes power and torque delivery, even at higher rpm ranges.

Honda Pioneer 700 4P DLX 2025 Moteur robuste de 675 cm³ refroidi par liquide

Power to go further, and to keep on going. That’s what the 675cc four-stroke single delivers. Rubber-mounted for less cabin vibration. Fuel-injected for reliable starts and performance in inclement weather. And proven reliability for hunting down thrill after thrill.

châssis & suspension

Honda Pioneer 700 4P DLX 2025 Direction assistée électrique (EPS)

Our Honda Electric Power Steering has always been a groundbreaking innovation, and it’s even better this year. How? We’ve given it a new next-generation brushless motor, and new return-to-center function. As always, there are no belts or pumps to slip, break or leak. It’s a “smart” system too—you get more assistance when you need it, and less when you don’t.

Honda Pioneer 700 4P DLX 2025 1,000-Capacité du lit en livres

In many ways, this isn’t just a side-by-side. It’s a solution. Take the cargo bed—the 1,000-pound capacity is among the tops in the industry, and it’s made of a strong, durable construction. That means more cargo in fewer trips, saving you time. Now that’s smart.

Honda Pioneer 700 4P DLX 2025 1,500-Capacité de remorquage en livres

Sometimes you need to tow things. Like, up to 1,500 pounds of things. So we gave the Pioneer 700 a robust three-quarter-ton towing capacity—strong enough to handle some of those jobs you’d normally use a tractor for.

Honda Pioneer 700 4P DLX 2025 Amortisseurs arrière à précharge réglable

You don’t want to compromise on handling, particularly when hauling heavy loads—and with our preload rear shocks, you don’t have to. The fully-independent rear suspension features a dual-rate spring and boasts 9.1-inches of travel. So even when loaded to the max, you’re assured predictable handling performance.

Honda Pioneer 700 4P DLX 2025 Suspension avant indépendante à double triangulation

Just like our rear suspension, the independent double-wishbone front suspension features dual-rate springs for smooth riding, superior handling and all-day comfort. And with 7.9-inches of travel, you can navigate the kind of rocky, rutted and uneven territory other side-by-sides can’t.

Honda Pioneer 700 4P DLX 2025 Freins à disque

Boue, gazon, gravier â vous pouvez les affronter en toute confiance et vous arrêter en toute confiance. Nos freins à trois disques sont dotés d'un système de raclage breveté qui empêche l'accumulation de débris entre l'étrier et la jante. les disques de 200 mm à l'avant et le disque plus léger de 170 mm monté à l'intérieur à l'arrière offrent une puissance de freinage exceptionnelle.